وکیوم لند

در این وبلاک بهترین مطالب ترجمه شده را ارئه خواهیم داد.

وکیوم لند

در این وبلاک بهترین مطالب ترجمه شده را ارئه خواهیم داد.

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

توضیحاتی در مورد ترانسمیتر فشار
مبدل فشار اغلب به عنوان فرستنده فشار نامیده می شود ،

مبدل است که فشار را به یک سیگنال الکتریکی آنالوگ تبدیل می کند.

اگرچه انواع مختلفی از مبدل های فشار وجود دارد ،

یکی از رایج ترین مبدل پایه کرنش-گراژ است.

تبدیل فشار به یک سیگنال الکتریکی ،

با تغییر شکل بدنی سنجهای کرنش حاصل می شود ،

که به دیافراگم مبدل فشار متصل می شوند ،

و به پیکربندی پل Wheatstone وصل شد.

فشار وارد شده به مبدل ترانسمیتر فشار باعث انحراف دیافراگم می شود ،

که فشار را به روده ها معرفی می کند.

فشار باعث تغییر مقاومت الکتریکی متناسب با فشار می شود.

انواع حسگرهای فشار
انواع مختلفی از مبدل های فشار بر اساس طراحی آنها وجود دارد.

این سنسورها می توانند به چندین شکل و اندازه ارائه شوند ،

اما فن آوری داخل نیز می تواند متفاوت باشد.

4 نوع اصلی از سنسور فشار بر اساس این وجود دارد:

OEM هوشمند مبدل فشار سنج sens4
مبدل فشار سنج فشار
مبدل فشار فشار
مبدل فشار پتانسیومتری
مبدل های فشار سیم تابشی
اطلاعات بیشتر در مورد حسگرهای فشار صنعتی

اصل کار فرستنده فشار
به طور کلی ، یک فرستنده فشار از سه مؤلفه اصلی تشکیل شده است:

یک سنسور فشار ، یک مدار اندازه گیری ،

و یک اتصال فرآیند.

عملکرد اصلی فرستنده فشار تبدیل پارامترهای فیزیکی گاز است ،

مایع و سایر پارامترهای فیزیکی سنسور فشار به یک سیگنال الکتریکی استاندارد.

سیگنال الکتریکی استاندارد برای نشان دادن دستگاه زنگ راحت تر است ،

دستگاه تنظیم کننده ، ضبط کننده و ابزار ثانویه.

فرستنده فشار خازنی تمام اجزای حساس را در ساخت و ساز همه جوش اندازه گیری می کند.

مدار الکترونیکی اوج لحیم کاری و اتصال کانکتور است.

ساختار کلی ناهموار ، ناهموار است و گسل های کمی دارد.

فرستنده فشار خازنی از دیافراگم اندازه گیری تشکیل شده است ،

و الکترود در دو طرف ورق عایق.

فرستنده فشار خازنی محیط اندازه گیری به محفظه هایی با ولتاژ بالا و فشار کم تقسیم می شوند ،

و در دیافراگم های ایزوله شده در دو طرف عنصر حساس ،

جداسازی و اجزای پر از مایع

برای اندازه گیری به طرفین غشاء منتقل می شوند.

وقتی فشارهای هر دو طرف متناقض باشند ،

اندازه گیری جابجایی دیافراگم ،

جابجایی و اختلاف فشار ،

متناسب با دو طرف دامنه خازن است ،

از طریق فرآیند نوسان و دفع تغییر شکل ،

و فشار به یک سیگنال تبدیل می شود.

اصل کار یک فرستنده فشار خازنی شبیه به یک فرستنده فشار دیفرانسیل است ،

چگونه یک فرستنده فشار دیفرانسیل کار می کند

برخلاف فشار محفظه فشار یک محفظه فشار.

مبدل A / D فرستنده فشار خازنی ،

جریان دزدگیر را به یک سیگنال دیجیتال تبدیل می کند ،

و از مقدار ریزپردازنده برای تعیین مقدار فشار ورودی استفاده می کند.

ریزپردازنده فرستنده را کنترل می کند.

نویسنده: هیدرونرما

  • ارمان تلاشگر
  • ۰
  • ۰

جلوگیری از آلودگی آبرسانی برای حفظ سلامت عمومی ضروری است. یکی از شرایط احتمالی که می تواند منجر به آلودگی شود جریان برگشتی است ، جایی که افت شدید فشار باعث می شود آب کثیف به سیستم برگردد. دستگاه جاروبرقی فشار دستگاهی است که برای جلوگیری از جریان برگشتی طراحی شده است.

دستگاه مشابه دیگری که اساساً همان عملکرد را انجام می دهد ، جاروبرقی جوی نامیده می شود.

امکانات
در یک خلاء فشار دهنده ، آب از طریق دریچه چک حرکت می کند و باعث می شود که یک گله دریچه راهنما را به یک ورودی هوا جمع کند. ورودی هوا همچنین دریچه ای دارد که معمولاً بسته می شود. دریچه ورودی هوا و شیر چک دارای بار بهاری هستند. هنگامی که آب جاری است ، چشمه روی شیر چک فشرده می شود. فشار آب اساساً با وجود فشار وارد شده به چشمه ، دریچه باز را باز نگه می دارد.

افت فشار
حوادث مختلفی مانند شکستن لوله می تواند باعث شود ناگهان فشار آب افت پیدا کند. اگر این کار را انجام دهد ، آب به راحتی از طریق خط می تواند به عقب برگردد ، و مکش ایجاد می کند که به طور بالقوه می تواند آب آلوده را در جایی دیگر پایین دست منتقل کند. با این وجود با استفاده از یک خلاء فشار ، افت فشار آب باعث می شود که چشمه بتواند شیر چک را خاموش کند. به محض افت فشار آب ، شیر چک بسته می شود و جریان برگشتی رخ نمی دهد.

ورودی هوا فشار شکن

در ضمن افت فشار باعث می شود دریچه ورودی هوا باز شود و اجازه ورود هوا به سیستم را می دهد. این هوا همچنین به جبران افت فشار و جلوگیری از جریان برگشتی نیز کمک می کند. به محض بازگرداندن فشار عادی آب ، جریان آب باعث می شود دریچه چک باز شود ، در حالی که دوباره شیر ورودی هوا بسته می شود. اصول اساسی بهره برداری شبیه به جاروبرقی های جوی است ، به جز اینکه شکن های جوی به جای چشمه به فشار جوی تکیه می کنند.

ملاحظات
برای عملکرد صحیح ، لازم است که خلاء شکن فشار حداقل 12 اینچ بالاتر از بالاترین نقطه استفاده قرار گیرد. شما ممکن است بدون تحقق متوجه خلاء های فشاری شده باشید. لوله ای که از درون خلاء فشار وارد و خارج می شود ، سه طرف مربع را با یک هود یا کلاه در یک گوشه تشکیل می دهد. شکن ها ضد حریق نیستند و می توانند شکست بخورند ، به خصوص اگر خاک و سایر تپه ها در دریچه ها جمع شوند. اما برخلاف جاروبرقی های جوی ، می توان آنها را مورد آزمایش قرار داد تا از عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل شود.

نویسنده: هیدرونرما

  • ارمان تلاشگر
  • ۰
  • ۰

حلقه پمپ وکیوم خلاء حلقه مایع

علل ایجاد نویز در پمپ خلاء ، راه حل های نویز در پمپ خلاء

صدای عادی پمپ خلاء حلقه مایع در اثر جریان گرداب حلقه مایع ایجاد می شود. هنگامی که پمپ از نسبت فشرده سازی بحرانی فراتر رود ، فشار هوای تخلیه شده از پمپ خلاء نمی تواند فشار هوا را در درگاه اگزوز تحمل کند و در نتیجه باعث افزایش فشار عقب هوا در پمپ خلاء می شود که به مایع منتقل می شود. حلقه می کند و سرعت جریان را کند می کند. در ابتدا فقط قسمت بیرونی حلقه مایع نزدیک به بدنه پمپ بین سوراخ مکش و سوراخ اگزوز گرداب را تشکیل می دهد. سپس با افزایش بیشتر فشار عقب سوراخ اگزوز ، دامنه گرداب نیز گسترش می یابد و به تدریج حجم فضای مکش و بخش مؤثر سوراخ مکش کاهش می یابد و در نتیجه کودک هوایی کاهش می یابد.

گرداب حلقه مایع تشکیل می شود که نسبت فشرده سازی بیش از مقدار بحرانی باشد باعث می شود فشار و حجم گاز در پمپ خلاء پمپ به صورت دوره ای ایجاد شود که این امر باعث ایجاد صدای پمپ خلاء می شود. با افزایش نسبت فشرده سازی صدا افزایش می یابد (اما قدرت شافت زیاد نمی شود). با رسیدن به حداکثر نسبت فشار ، جریان گاز صفر است و کل حلقه مایع از سوراخ مکش به سوراخ اگزوز جریان گرداب را تشکیل می دهد و این باعث می شود نوسان جریان گاز و سطح نویز به حداکثر مقدار برسد. این سر و صدای مربوط به سرعت محیطی پمپ خلاء ، فشار مکش ، ضخامت دیواره پمپ خلاء ، ساختار جداکننده هوا و آب حوضه است. برای پمپ خلاء در حال اجرا ، اگر منبع تغذیه به درستی تنظیم شود ،

در حین کار پمپ وکیوم آبی خلاء حلقه مایع ، اگر صدا ناشی از پدیده هیدرودینامیکی نرمال فوق نباشد ، اما یکی از سه شرط زیر رخ دهد ، به این معنی است که در پمپ نقص وجود دارد.

(1) در هر نسبت فشار ، پمپ باعث ایجاد سر و صدا می شود.

(2) صدای اصطکاک فلزی یا صدای ضربه آشکار است.

(3) قدرت شافت به وضوح افزایش می یابد (رعایت ولت متر و آمپر موتور).

دلایل ایجاد نویز در پمپ خلاء حلقه مایع: سر و صدای غیر طبیعی ممکن است ناشی از صدای اصطکاک فلزی ناشی از سایش غیر عادی بین پوشش جانبی پمپ خلاء و قسمت انتهایی پروانه باشد ، یا توسط وسایل موجود در پمپ خلاء یا حتی پره های پروانه شکسته می شوند. در این زمان ، پمپ برای بررسی باید خاموش شود.

حلقه پمپ خلاء حلقه مایع

نویسنده: پیشتاز پمپ

  • ارمان تلاشگر
  • ۰
  • ۰

مواد پمپ های وکیوم خلاء حلقه مایع

آیا مواد پمپ خلاء حلقه مایع را می شناسید

هنگامی که ما به طور کلی پمپ خلاء حلقه مایع را درک می کنیم ، عمدتاً روی عملکرد استفاده و مشکلات احتمالی آن در استفاده تمرکز می کنیم ، تا راحتی بیشتری برای استفاده بعدی ما فراهم شود. برای استفاده از پمپ خلاء حلقه مایع استفاده خاص از مواد که معمولاً مشخص نیست ، بنابراین این مقاله جزئیات مطالبی را که ما نمی دانیم برای ما نیز بیان خواهد کرد.

1. چدن خاکستری: چدن خاکستری نوعی چدن است که با مرحله اول گرافیت بدست می آید. تمام یا بیشتر کربن به شکل گرافیت پوسته وجود دارد و شکستگی به رنگ خاکستری تیره است. بنابراین ، آن را به عنوان چدن خاکستری ، چدن تلقیح شده ، چدن خاکستری خاکستری نادر و غیره نامیده می شود. چدن خاکستری از مقاومت خاصی برخوردار است ، اما استحکام و مقاومت آن بسیار کم است. این خاصیت مربوط به خواص گرافیت و شکل موجود در ساختار چدن است.

از جذب شوک خوبی برخوردار است ، می تواند هنگام ساخت پایه یا قاب و سایر قسمت های تجهیزات دستگاه با چدن خاکستری ، انرژی لرزش دستگاه را به طور موثری جذب کند و از عملکرد روانکاری خوبی ، هدایت حرارتی و عملکرد ریخته گری برخوردار باشد. به دلیل داشتن سیالیت خوب ، کوچک شدن خطی کوچک و کوچک شدن حجم ، برای ریخته گری هایی با ساختار پیچیده و ریخته گری های دیواره نازک مناسب است و ریختگی آن به راحتی امکان پذیر نیست.

2. چدن گره گره ای: گرافیت گره ای بوسیله کروی و تلقیح به دست می آید ، که به طور موثری باعث بهبود خواص مکانیکی چدن ، بویژه پلاستیک و چقرمگی می شود ، به گونه ای که مقاومت بیشتری نسبت به فولاد کربن بدست می آورد. از آنجا که از خواص عالی آن است ، با موفقیت در ریخته گری بعضی از قسمت ها با استرس پیچیده ، استحکام بالا ، چقرمگی و مقاومت در برابر سایش استفاده می شود. به اصطلاح "آهن برای فولاد" عمدتاً به آهن منعطف اشاره دارد.

3. فولاد ضد زنگ پروانه: فولاد ضد زنگ پروانه از 304 فولاد ضد زنگ ، فولاد ضد زنگ 316 و فولاد ضد زنگ 316L ساخته شده است.

4- استیل ضد زنگ برای قطعات سرریز: بدنه پمپ وکیوم آبی ، دیسک و پروانه از 304 فولاد ضد زنگ ، 316 استیل ضد زنگ و 316L استیل ساخته شده است.

5. فولاد ضد زنگ به طور کلی: بدنه پمپ ، دیسک ، پروانه ، پوشش پمپ و شافت پمپ از 304 فولاد ضد زنگ ، 316 استیل ضدزنگ و فولاد ضد زنگ 316L ساخته شده است. بدنه پمپ ، دیسک ، پروانه ، پوشش پمپ ، شافت پمپ ، لوله اتصال ، جداکننده بخار فوقانی و غیره

بعد از دانستن مواد پمپ خلاء حلقه مایع ، آیا این موضوع برای شما بسیار لمس کننده است؟ برای توجه به مواد مختلف مورد استفاده ، تجهیزات خود را با هم مقایسه کنید تا جزئیات آن را بفهمید.


مواد پمپ های خلاء حلقه مایع

نویسنده: پیشتاز پمپ

  • ارمان تلاشگر
  • ۰
  • ۰

چسبیدن سوزن چیز شما نیست؟ تیمی از دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی ، در حال تولید حسگرهای پوستی پوشیدنی هستند که می توانند آنچه در عرق شما وجود دارد را تشخیص دهند.


آنها امیدوارند که روزی ، نظارت بر تعریق بتواند نیاز به اقدامات تهاجمی تری مانند ترشح خون را دور بزند و به روز رسانی های زمان واقعی را برای مشکلات سلامتی مانند کم آبی یا خستگی فراهم کند.

این مقاله در مقاله ای که امروز در Science Advances ارائه شده است ، یک طرح جدید حسگر را توصیف می کند که می تواند به سرعت با استفاده از یک روش پردازش "رول به رول" تولید شود که اساساً سنسورها را روی یک صفحه پلاستیکی مانند کلمات در روزنامه چاپ می کند.

آنها از سنسورها برای نظارت بر میزان عرق ، و الکترولیتها و متابولیت های موجود در عرق ، از داوطلبانی که ورزش می کردند ، استفاده کردند و سایرانی که در حال تعریق ناشی از شیمیایی بودند.

علی جاوی ، استاد مهندسی برق و علوم کامپیوتر در گفت: "هدف این پروژه فقط ساخت سنسورها نیست ، بلکه شروع به انجام بسیاری از مطالعات موضوعی و دیدن آنچه عرق به ما می گوید است." من همیشه می گویم ترکیب عرق "رمزگشایی" است. UC برکلی و نویسنده ارشد روی کاغذ.

جاوی ، که همچنین به عنوان دانشمند دانشکده فعالیت می کند ، گفت: "برای این کار ما به سنسورهایی معتبر ، قابل تکرار و احتیاج به ساخت مقیاس نیاز داریم تا بتوانیم چندین حسگر را در نقاط مختلف بدن قرار دهیم و آنها را بر روی موضوعات مختلف قرار دهیم." در آزمایشگاه ملی لارنس برکلی.

سنسورهای پوشیدنی جدید که توسط دانشمندان UC Berkeley تولید شده اند می توانند اندازه گیری زمان واقعی میزان عرق و الکترولیت ها و متابولیت های موجود در عرق را فراهم کنند. این سنسورها می توانند با استفاده از تکنیک پردازش رول به رولی که سنسورها را بر روی یک ورق پلاستیک چاپ می کند به سرعت تولید شوند. اعتبار: Antti Veijola ، مرکز تحقیقات فنی VTT فنلاند
سنسورهای جدید حاوی یک لوله میکروسکوپی مارپیچ یا میکروسیالی هستند که عرق پوست را از بین می برد. سنسورها با ردیابی سرعت سریع عرق درون میکروسیالیک ، می توانند میزان تعریق فرد یا میزان تعریق آنها را گزارش دهند.

این میکرو فلوئیدها همچنین به سنسورهای شیمیایی مجهز هستند که می توانند غلظت الکترولیتها مانند پتاسیم و سدیم را تشخیص دهند و متابولیتهایی مانند گلوکز.

Javey و تیم وی با محققان در مرکز تحقیقات فنی VTT فنلاند همکاری کردند تا راهی برای ساخت سریع لکه های سنسور در یک روش پردازش رول به رول مشابه چاپ صفحه تهیه کنند.

Jussi Hiltunen از VTT گفت: "پردازش رول به رول باعث تولید حجم بالا از لکه های یکبار مصرف با هزینه کم می شود." "گروههای دانشگاهی هنگامی که تعداد دستگاههای آزمایشی تحقیق را محدود نمی کند از مزایای فناوری رول به رول بهره مند می شوند. علاوه بر این ، ساخت های پیشرفته پتانسیل استفاده از مفهوم سنجش عرق را در برنامه های کاربردی عملی نشان می دهد."


 
محققان برای درک بهتر آنچه که عرق می تواند در مورد سلامتی واقعی بدن انسان بگوید ، ابتدا حسگرهای عرق را روی نقاط مختلف روی بدن داوطلبان - از جمله پیشانی ، ساعد ، زیر بغل و قسمت فوقانی پشت - قرار داده و میزان عرق آنها را اندازه گرفتند. سطح سدیم و پتاسیم موجود در عرق آنها هنگام دوچرخه سواری در ورزش است.


آنها دریافتند که میزان عرق موضعی می تواند از دست رفتن مایع بدن در حین ورزش باشد ، به این معنی که ردیابی میزان عرق ممکن است راهی باشد برای ورزشکاران سر وقتی که ممکن است خیلی سخت فشار بیاورند.

هنین یین یین نایین ، دانشجوی فارغ التحصیل علوم و مهندسی مواد در UC برکلی و یکی از نویسندگان برجسته گفت: "به طور سنتی آنچه مردم انجام داده اند این است که آنها برای مدت معینی عرق را از بدن جمع می کنند و سپس آن را تجزیه و تحلیل می کنند." کاغذ. "بنابراین شما واقعاً نمی توانستید با وضوح خوب تغییرات پویا را ببینید. با استفاده از این دستگاه های پوشیدنی می توانیم به طور مداوم داده ها را از قسمت های مختلف بدن جمع آوری کنیم ، به عنوان مثال برای درک چگونگی از دست رفتن عرق موضعی می توان میزان مایعات کل بدن را تخمین زد. ""

آنها همچنین از سنسورها برای مقایسه سطح گلوکز عرق و سطح گلوکز خون در بیماران سالم و دیابتی استفاده کردند و دریافتند که اندازه گیری گلوکز یک عرق تنها نمی تواند سطح گلوکز خون فرد را نشان دهد.

مالیکا گفت: "امید بسیاری وجود دارد که آزمایشات غیر تهاجمی عرق بتواند اندازه گیری های خونی را برای تشخیص و نظارت بر دیابت جایگزین کند ، اما ما نشان داده ایم که همبستگی ساده و جهانی بین عرق و سطح گلوکز خون وجود ندارد ." Bariya ، دانشجوی فارغ التحصیل رشته علوم و مهندسی مواد در UC Berkeley و دیگر نویسنده اصلی این مقاله است. "این برای شناخت جامعه بسیار مهم است ، به همین منظور ما به جلو به بررسی ارتباطات فردی یا چند پارامتری می پردازیم."

  • ارمان تلاشگر