وکیوم لند

در این وبلاک بهترین مطالب ترجمه شده را ارئه خواهیم داد.

وکیوم لند

در این وبلاک بهترین مطالب ترجمه شده را ارئه خواهیم داد.

  • ۰
  • ۰

مواد پمپ های وکیوم خلاء حلقه مایع

آیا مواد پمپ خلاء حلقه مایع را می شناسید

هنگامی که ما به طور کلی پمپ خلاء حلقه مایع را درک می کنیم ، عمدتاً روی عملکرد استفاده و مشکلات احتمالی آن در استفاده تمرکز می کنیم ، تا راحتی بیشتری برای استفاده بعدی ما فراهم شود. برای استفاده از پمپ خلاء حلقه مایع استفاده خاص از مواد که معمولاً مشخص نیست ، بنابراین این مقاله جزئیات مطالبی را که ما نمی دانیم برای ما نیز بیان خواهد کرد.

1. چدن خاکستری: چدن خاکستری نوعی چدن است که با مرحله اول گرافیت بدست می آید. تمام یا بیشتر کربن به شکل گرافیت پوسته وجود دارد و شکستگی به رنگ خاکستری تیره است. بنابراین ، آن را به عنوان چدن خاکستری ، چدن تلقیح شده ، چدن خاکستری خاکستری نادر و غیره نامیده می شود. چدن خاکستری از مقاومت خاصی برخوردار است ، اما استحکام و مقاومت آن بسیار کم است. این خاصیت مربوط به خواص گرافیت و شکل موجود در ساختار چدن است.

از جذب شوک خوبی برخوردار است ، می تواند هنگام ساخت پایه یا قاب و سایر قسمت های تجهیزات دستگاه با چدن خاکستری ، انرژی لرزش دستگاه را به طور موثری جذب کند و از عملکرد روانکاری خوبی ، هدایت حرارتی و عملکرد ریخته گری برخوردار باشد. به دلیل داشتن سیالیت خوب ، کوچک شدن خطی کوچک و کوچک شدن حجم ، برای ریخته گری هایی با ساختار پیچیده و ریخته گری های دیواره نازک مناسب است و ریختگی آن به راحتی امکان پذیر نیست.

2. چدن گره گره ای: گرافیت گره ای بوسیله کروی و تلقیح به دست می آید ، که به طور موثری باعث بهبود خواص مکانیکی چدن ، بویژه پلاستیک و چقرمگی می شود ، به گونه ای که مقاومت بیشتری نسبت به فولاد کربن بدست می آورد. از آنجا که از خواص عالی آن است ، با موفقیت در ریخته گری بعضی از قسمت ها با استرس پیچیده ، استحکام بالا ، چقرمگی و مقاومت در برابر سایش استفاده می شود. به اصطلاح "آهن برای فولاد" عمدتاً به آهن منعطف اشاره دارد.

3. فولاد ضد زنگ پروانه: فولاد ضد زنگ پروانه از 304 فولاد ضد زنگ ، فولاد ضد زنگ 316 و فولاد ضد زنگ 316L ساخته شده است.

4- استیل ضد زنگ برای قطعات سرریز: بدنه پمپ وکیوم آبی ، دیسک و پروانه از 304 فولاد ضد زنگ ، 316 استیل ضد زنگ و 316L استیل ساخته شده است.

5. فولاد ضد زنگ به طور کلی: بدنه پمپ ، دیسک ، پروانه ، پوشش پمپ و شافت پمپ از 304 فولاد ضد زنگ ، 316 استیل ضدزنگ و فولاد ضد زنگ 316L ساخته شده است. بدنه پمپ ، دیسک ، پروانه ، پوشش پمپ ، شافت پمپ ، لوله اتصال ، جداکننده بخار فوقانی و غیره

بعد از دانستن مواد پمپ خلاء حلقه مایع ، آیا این موضوع برای شما بسیار لمس کننده است؟ برای توجه به مواد مختلف مورد استفاده ، تجهیزات خود را با هم مقایسه کنید تا جزئیات آن را بفهمید.


مواد پمپ های خلاء حلقه مایع

نویسنده: پیشتاز پمپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی