وکیوم لند

در این وبلاک بهترین مطالب ترجمه شده را ارئه خواهیم داد.

وکیوم لند

در این وبلاک بهترین مطالب ترجمه شده را ارئه خواهیم داد.

  • ۰
  • ۰

سال خوبی برای توسعه فناوری بود به عنوان یک جفت مهندس در دانشگاه ایالتی آیووا یک معمای 50 ساله را در پردازش سیگنال حل کردند - آنها با یک الگوریتم دست یافتند تا بتوانند تعمیم سریع تبدیل فوریه فوری را معکوس کنند. معکوس chirp z- تبدیل ، و اشاره کرد که می توان آن را با اجزای فروپاشی نمایی یا رو به رشد نمایی استفاده کرد.


یک تیم در UC برکلی ادعا کرد که هواپیماهای بدون سرنشین برای روزها با… موتور فتوولتائیک پرواز می کنند - آنها گفتند که آنها در حال آزمایش یک طرح جدید با پتانسیل 50 درصد بهره وری بودند که با استفاده از مفاهیم علمی به خوبی تثبیت شده است. آنها قبلاً رکوردی در کارآیی فتوولتائیک را با رسیدن به 23 درصد شکستند و اطمینان داشتند که می توانند با افزودن یک آینه بسیار بازتابنده در پشت سلول فتوولتائیک خود ، بهتر عمل کنند.

تیمی در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا با طراحی باتری لیتیوم یونی در مدت زمان 10 دقیقه حاضر شد . طراحی آنها شامل ایجاد شارژ در دمای بالا برای افزایش سرعت واکنش در هنگام خنک نگه داشتن سلول در حین تخلیه بود - تکنیکی که آنها اعلام کردند 200 مایل دور رانندگی را برای خودروی برقی با تنها 10 دقیقه شارژ اضافه کردند.

تیمی از مهندسان دانشگاه کلمبیا سیستمی را برای ترجمه سیگنالهای مغزی به صورت مستقیم به گفتار ایجاد کردند . سیستم آنها با استفاده از سینت سایزر گفتار و هوش مصنوعی با کمک بیماران داوطلب صرع تحت عمل جراحی مغز انجام شده در حال حاضر توسعه یافته است. این سیستم با تجزیه و تحلیل امواج مغزی می تواند توالی اعداد را تشخیص دهد.

و یک تیم در وزارت آزمایشگاه ملی لارنس برکلی انرژی کشف کرد که با کمی آموزش، دانش machine- ... علمی . آنها سیستمی را با الگوریتم ایجاد کرده اند که بدون آنکه در دانش علوم مواد آموزش ببیند ، قادر به اسکن متن میلیون ها مقاله برای کشف دانش علمی جدید است - آنها این سیستم را با ۳.۳ میلیون چکیده از مقالات علمی منتشر شده به دانش آموزان آموزش دادند.

تیمی در دانشگاه میشیگان دریافتند که چاپ 3 بعدی با نور می تواند 100 برابر سریعتر باشد. به جای ایجاد لایه رشته های پلاستیکی به لایه ، مانند چاپگرهای معمولی ، رویکرد جدید آنها برای چاپ 3 بعدی شامل بلند کردن اشکال پیچیده از یک مخزن مایع با استحکام رزین مایع با استفاده از دو چراغ برای کنترل محل سخت شدن رزین و در کجا مایعات است. .


 
و تیمی از ریاضیدانان ایتالیایی دریافتند که ریاضیات جدید می تواند ماشین را به سطح بعدی برساند . آنها نشان دادند که دستگاههای بینایی مصنوعی می توانند با استفاده از تئوری ریاضیاتی که 25 سال پیش توسط یکی از اعضای تیم توسعه یافته بود ، سریع تر تصاویر پیچیده را بشناسند. از ویژگی های آن را تجزیه و تحلیل.

همچنین ، تیمی در UC سانتا باربارا روش جدیدی را برای شناسایی یک ... استفاده از تنها WiFi ایجاد کرد . سیستم آنها قادر به تعیین اینکه آیا فردی که در پشت دیوار ایستاده است ، همان فردی است که با استفاده از تنها یک جفت فرستنده WiFi در خارج ، در فیلم های ویدئویی ظاهر شده است. این نرم افزار راهپیمایی شخص زنده را با فیلم آنالیز و مقایسه کرد.

تیمی از محققان انستیتوی فناوری کارلسروهه تهویه هوا را به عنوان یک ... درمان ماندگار تغییر پیشنهاد دادند . ایده آنها شامل افزودن سخت افزار به سیستمهای تهویه مطبوع غیر معمولی است که با خنک شدن ساختمانها ، کربن را از هوا بیرون می کشند. کربن و مقداری آب اضافه شده می توانند به سوخت هیدروکربن تجدید پذیر تبدیل شوند.

تیمی در دانشگاه سانفرانسیسکو با ایده جدیدی از استفاده از داده های Spotify در ترانه های پیش رو بازدید کرد . آنها چهار مدل یادگیری ماشین را در مورد داده های مربوط به آهنگ استخراج شده با استفاده از Spotify Web API آموزش دادند و سپس عملکرد آنها را در پیش بینی اینکه کدام آهنگ ها به بازدید تبدیل می شوند ، ارزیابی کردند. آنها دریافتند که بهترین مورد با دقت دقیق 99.53 درصد بدست آمده است.

تیمی با اعضای دانشگاه Wollongong ، دانشگاه Deakin ، دانشگاه Monash و دانشگاه Kyushu در چارچوبی برای مدیریت پروژه هوش مصنوعی همکاری کردند . این کار ، استفاده بالقوه از هوش مصنوعی را برای مدیریت پروژه چابک مورد بررسی قرار داده است - وسیله ای برای کمک به ایجاد سریع و تحویل نرم افزار با استفاده از یک روش تکراری. چارچوب پیشنهادی آنها شامل یادگیری عمیق ، یادگیری تقویتی ، پردازش زبان طبیعی ، جستجوی تکاملی و عوامل هوشمند است.

تیمی از محققان دانشگاه Dalhousie که با تسلا همکاری دارند ، از تولید یک باتری میلیونی مایل خبر دادند . آنها از مواد کاتدی NCM غنی از نیکل استفاده کرده اند زیرا از ظرفیت خاص 20 درصد بالاتر از موارد استفاده شده در باتری های لیتیوم یونی برای تأمین انرژی دستگاه های الکترونیکی همراه برخوردار است. آنها همچنین پیشنهاد کردند که چنین باتری حداقل باید دو دهه دوام داشته باشد.

و در یک چالش جالب تاریخی ، تیمی از مهندسان MIT طرح پل لئوناردو داوینچی را آزمایش کردند . این پل در ابتدا توسط داوینچی ساخته شده بود تا استانبول را با شهر همسایه خود گالاتا متصل کند. اما هرگز ساخته نشده بود. یک طراح دیگر این کار را به دست آورد. محققان برای یافتن اینکه آیا این کار می کرد ، بلوکهای کوچکی از یادداشتهای داوینچی را ایجاد کردند و از آنها برای ساختن این پل استفاده کردند. آنها گزارش می دهند که طبق برنامه ریزی کار کرده است.

همکاری بین چندین دانشگاه اروپایی به عنوان بخشی از پروژه ASSISIbf منجر به ایجاد روبی شد که زنبور عسل را فعال کرده و… o با یکدیگر صحبت کنید . این روبات توانست دو گونه حیوانی بسیار متفاوت را که در یک فاصله بسیار دور از هم قرار گرفته اند به دست آورد تا بتوانند با یکدیگر تعامل داشته و به تصمیمات مشترک برسند. زنبورها در اتریش قرار داشتند و ماهی ها در سوئیس - این روبات به آنها اجازه می داد تا سیگنال هایی را برای هماهنگی تصمیمات خود به جلو و عقب بفرستند.

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • ارمان تلاشگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی