وکیوم لند

در این وبلاک بهترین مطالب ترجمه شده را ارئه خواهیم داد.

وکیوم لند

در این وبلاک بهترین مطالب ترجمه شده را ارئه خواهیم داد.

  • ۰
  • ۰

محققان شوخی نمی کنند: فن آوری تشخیص چهره سال خوبی ندارد ، بین منتقدان حساس که عموماً از تماس با هوش مصنوعی استفاده می کنند و دانشمندان خاصی را نشان می دهند که به طور خاص به رتبه بندی های دقیق و قابل تردید اشاره می کنند.


آخرین یافته ها مربوط به یک شرکت سان دیگو AI Kneron است که برای تبلیغ چهره های تشخیص چهره خود آماده هستند و محققان را برای آزمایش تشخیص چهره از چین به هلند ارسال کردند. نتایج حاکی از آن است که احتمالاً یک مسئله گسترده در صنعت از فناوریهای تشخیص چهره غیر استاندارد وجود دارد.

به تازگی اپل اظهار داشت که "ماسک ها و عکس های ساده برای فریب برخی فن آوری های تشخیص چهره کافی هستند، و نشان دهنده کاستی اساسی در آنچه که به عنوان یک ابزار امنیتی مؤثرتر مورد استفاده قرار می گیرد ، برجسته است."

هدف شرکت ساده بود: بیایید ببینیم فناوری تشخیص چهره با قرار دادن آن در آزمایش چقدر خوب عمل می کند.

این شیفتگان ماسک هایی از چهره افراد دیگر را پوشیدند و از عکس هایی برای جعل یک سیستم سوار شدن بیومتریک در فرودگاه شیپول استفاده کردند. جاهای دیگر تست شده است؟ گذرگاه های مرزی. و بیشتر.

در مورد ماسک ها: این دقیقاً ماسکی نبود که در مغازه های شوخی بازار در کنار عنکبوت های لاستیکی پیدا کنید.

با شکوه اپل : در فروشگاه ها ، "تیم کنرون از ماسک های 3 بعدی با کیفیت بالا" برای فریب سیستم های پرداخت برای فریب خرید استفاده کردند.

کنرون تأیید کرد ، گفت جف رابرتز در فورچون ، چنین تقلب بعید است که گسترده باشد "زیرا آنهایی که در این آزمایش استفاده می شوند از سازندگان ماسک مخصوص در ژاپن بدست آمده اند."

محققان دریافتند که https://t.co/42ymWrzYZI #fintech #biometrics pic.twitter.com/n294lfUUw

- کریس گومیلیل (cgledhill) ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹
مطابق مقاله 12 دسامبر در Fortune ، فرودگاه Schiphol ، We Chat و AliPay به درخواستهای اظهارنظر درباره اثربخشی فناوری تشخیص چهره خود پاسخ ندادند.

Fabienne Lang ، مهندسی جالب ، یکی از تماشاگران فناوری بود که درباره فریب سیستم ها ، چه کسی ، چه کسانی و کجا می نوشت .

آنها قرص های پرداخت تلفن همراه را فریب دادند. آنها یک سیستم تشخیص چهره را در یک گذرگاه مرزی در چین گول زدند. آنها دروازه کنترل گذرنامه را در سیستم های فرودگاه شیپول آمستردام در هلند آزمایش کردند. شیپول ، بزرگترین فرودگاه هلند؟ شیپول ، یکی از شلوغ ترین فرودگاه های اروپا؟

داستان به طور گسترده ای به نقل از فورچون گزارش در رفتن خود را هر چند ایستگاه های راه آهن در چین که در آن مسافران با استفاده از تشخیص چهره به پرداخت کرایه و هیئت مدیره قطار خود، با استفاده از یک عکس بر روی صفحه نمایش تلفن.

BiometricUpdate.com به طور مشابه گزارش داد که آزمایش کنندگان Kneron می گویند که آنها سیستم های پرداخت AliPay و WeChat را با ماسک های 3 بعدی با کیفیت بالا شکستند و از تصاویر در صفحه های تلفن برای شکست سیستم های پرداخت و شبانه روزی در ایستگاه های راه آهن چین استفاده کردند.

گزارش ها می گویند که فناوری تشخیص چهره اپل نتوانسته فریب دهد.

(در رابطه با اپل ، PYMNTS گفت که "نه ماسک و نه عکس نمی توانند حتی قدیمی ترین آیفون با فناوری ، iPhone X را در حین آزمایش فریب دهند.")

به نقل از آلبرت لیو ، مدیر عامل کنرن در فورچون ، گفته است: "این فناوری برای رفع این مشکلات موجود است اما بنگاه ها آن را به روز نکرده اند. آنها به هزینه امنیتی میانبرهایی را می گیرند."

در ماه سپتامبر ، کنرون در حال پذیرش "راه حل تشخیص چهره" خود توسط بانک های دولتی تایوان بود. این فناوری قرار بود با سیستم های امنیتی و مدیریت حضور در درب متحد شود.

به گفته Fortune ، این شرکت در حال ایجاد "Edge AI" است. رابرتز گفت این ابزار به جای اینکه خدمات مبتنی بر ابر باشد ، کار شناسایی افراد در دستگاه ها است.

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • ارمان تلاشگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی